PROCEDURY ELEKTRONICZNEJ REKRUTACJI NA ROK SZKOLNY 2013/2014
W tym roku po raz pierwszy nabór przeprowadzony zostanie w formie elektronicznej w systemie „vEdukacja”.
Wszystkie informacje na temat tego systemu znajdziesz na stronie internetowej:
https://podkarpacie.edu.com.pl/Kandydat

  1. Wejdź na stronę internetową wskazaną wyżej.
  2. Kliknij zakładkę „zalóż konto” i wprowadź wszystkie wymagane dane.
  3. Program wygeneruje dla Ciebie login. Zapamietaj (najlepiej zapisz i zachowaj) login i hasło do swojego konta! – będzie Ci to bardzo potrzebne.
  4. Uważnie czytaj instrukcje i podpowiedzi programu przy wypełnianiu formularzy znajdujących się w zakładkach Menu po lewej stronie.
  5. Poproś rodziców/ prawnych opiekunów o dokładne sprawdzenie danych wpisanych w programie.
  6. Zwróć szczególną uwagę na kolejność wybieranych szkół! Masz do dyspozycji tylko 3! Za to możesz wybrać dowolną liczbę klas w każdej szkole.
  7. Wydrukuj podanie i daj do podpisu rodzicom/prawnym opiekunom.
  8. Przynieś podpisane podanie do szkoły, która jest pierwszą na Twojej liście – ta wymarzona.
  9. Jeśli masz wątpliwości lub nie posiadasz dostępu do Internetu przyjdź do nas a chętnie pomożemy Ci załozyć konto.

                                                                                     TERMINY REKRUTACJI